niedziela, 21 lipca 2013

Ramka z Lenką ;o) ...

Dziś ozdobiłam drewnianą ramkę z IKEI.
Nie czuję się zbyt pewnie pracując z mediami, 
ale to co dziś stworzyłam to na prawdę dla mnie istne szaleństwo ;o)
Najpierw pokryłam całą ramkę GESSO. 
Następnie przez maskę "samoróbkę" nałożyłam pastę modelującą z 13arts.
Potem w ruch poszły mgiełki "samoróbki" 
Gdzieniegdzie nałożyłam medium żelowe i posypałam szklanymi kulkami - te produkty również z 13arts.
No a później dekoracje: 
- mój najnowszy nabytek - nutki na pięciolinii :o)
- serce wycięte z kartonu z odzysku i pokryte białym gesso 
No i wyszło to co wyszło ;o)
 
 
 
 

Ramkę zgłaszam na wyzwania:

4 komentarze:

  1. ale super ramka ! mnóstwo pracy ale rezultat jest genialny - gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła ci świetna faktura na ramce i kolor jest niesamowity.Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek-Basia DT Scrapek

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ramka! Pięknie pasuje do zdjęcia - nie przytłacza go kolorami i urodą, a wręcz przeciwnie - nadaje mu charakteru, naprawdę bardzo mi się podoba. No i ten suwak - ekatra :)

    OdpowiedzUsuń