środa, 11 maja 2011

Na Dobry Początek...

Scrapbooking ... dla mnie to:
... coś nowego - zaledwie 10 dni eksperymentowania ...
... coś fascynującego - wyobraźnia twórczo urzeczywistniana ...
... coś zajmującego - każda wolna chwila mile spędzana ...

Zresztą sami zobaczcie czym dla mnie stał się scrapbooking ;o)

A wszystko zaczęło się tak ...

Pewnego dnia spotkałyśmy się z Violą na wspólnym scrapowaniu. 
To ona pokazała mi o co w tym wszystkim chodzi ;o)

Oto co powstało na tym spotkaniu...

Moja pierwsza kartka wykonana metodą scrapbookingu wygląda tak:
Tego samego dnia powstała druga karteczka:
I kolejna karteczka, którą zgłosiłam do wyzwania w Twórczym pokoju:

Violu ... DZIĘKUJĘ ;o)

1 komentarz:

  1. Kochana Aniu!!! NIEMA ZA CO!! To ja dziękuje:) Cieszę się niezmiernie że założyłaś tego bloga:):)

    OdpowiedzUsuń