poniedziałek, 15 października 2012

Stempelkowa KARTKA na urodziny ...

Specjalnie na wyzwanie Lemonade powstała ta oto karteczka.
Wykorzystałam do niej papiery niescrapowe - kolorowy brystol.
W wyzwaniu chodzi o to aby praca 
była wykonana przy pomocy stempelków.
Więc u mnie królują stempelki 
na tle, kwiatki, motylki, napis 
i oczywiście główny motyw na kartce
 to również stempelek. 
Stempelki poodbijałam, powycinałam, pokolorowałam 
a niektóre pokryłam glossy accents.
Oto efekt moich eksperymentów :o)
 
 
 
 
Karteczkę tę zgłaszam również na wyzwanie w scrapek.pl
gdzie tematem wyzwania jest chorągiewka
oraz do  scrapińca gdzie króluje kolor różowy.

I tu ta sama kartka już z tekturką ze skrapińca, 
o której zapomniałam ale asica.p nad wszystkim czuwa ;)
 

W pracy wykorzystałam produkty ze sklepu scrap.com.pl

4 komentarze:

  1. praca piekna ,ale nie ma tekturki albo ja nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartkę robiłam w nocy i zapomniało mi się o tekturce ;o) Karteczka "naprawiona" i już z tekturką :o) zdjęcie też już dodane w poście :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! Najbardziej podobają mi się kwiatki - wyglądają jak polakierowane, są urocze!
    Pozdrawiam!

    P.S. Gratuluję zgarnięcia nagrody szpiegowskiej w scrap.com.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza...Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń