sobota, 10 listopada 2012

KARTKI ŚWIĄTECZNE - zawieszki ...

Wczoraj zrobiłam dwie karteczki - zawieszki w kształcie bombki i gwiazdki.
Fajnie się robi tego typu karteczki tym bardziej, że jest szansa, że zamiast trafić do szuflady staną się ciekawą dekoracją świąteczną :o)
Oto one:
 
 


Karteczki zgłaszam na wyzwanie CraftMani na świąteczną zawieszkę.

Całość powstała z papierów Galerii Papieru - świetne papierki na świąteczne wytworki ;o)
Niebawem więcej prac się pojawi na moim blogu z tych papierków :o)
Na razie zaczęłam od wielkiego błękitu :o)

Reszta papierów pozostałych po zawieszkach z pierwszego arkusza 
trafiła na kartki świąteczne ;o)

 
 
 
 

Do tuszowania tych prac użyłam tuszu latarni morskiej
ze sklepu scrap.com

3 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się bombkowe kartki, niestety moje w tym roku są takie zwykłe, proste, bo nie mam bombkowego wykrojnika ;/ Zapraszam na candy do mnie przy okazji http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/2012/11/candy-po-raz-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana - te bombeczki sę przeurocze :) I tak jak piszesz świetna świąteczna dekoracja :)
    A kolorystyka rewelacyjna - uwielbiam niebieskości.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń