czwartek, 26 września 2013

Morski scrap ...

Scrapa zrobiłam ... Tak po prostu ;o)
Zdjęcie długo dość leżało i czekało na odpowiednią "obróbkę".
W końcu się doczekało.
Za oknem szaro, buro, ponuro więc tym bardziej fajnie mi się robiło :o)
Scrap świeżutki, dlatego gdzieniegdzie widać jeszcze trochę kleju.

Za ramkę posłużyła mi tekturka z CRAFTfun... ramka jajko ;o) Taka jak poniżej:
Wystarczyło ją tylko rozciąć i wyprostować. 
Dodatkowo pokryłam ją preparatem CRACKLE.
Scrap to wspomnienie wakacji więc zgłaszam go do wyzwania CRATFfun z produktem.

Na pracy pojawiło się kilka elementów z odzysku:
Muszelki z dekoracji, guzik z kotwicą - gdzieś kiedyś znaleziony, 
koraliki opalizujące z rozerwanej bransoletki. 
LO zgłaszam na wyzwanie Craft4You 
(produkt ze sklepu kostki 3D do podklejenia zdjęcia)

Użyłam sporo produktów ze sklepu scrap.com.pl, jest i girlanda (sznurek z rozgwiazdami) więc praca wędruje również na wyzwanie scrap.comu

Scrap przedstawia "Morską opowieść" więc zgłaszam go również na wyzwanie DeaArt.

W pracy trochę pomediowałam. 
Użyłam m.in. produkty z 13arts:


12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i taki estetyczny :) Papier w deski i statek - ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję - piękny scrap ;)
    czuję, że to będzie Twoje wyzwanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja !!! Cudna praca, sama nie robię takich... bo nie umiem :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap:) Dziękuję za udział w wyzwaniu DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, no i nie pomyliłam się - gratuluje wygranej :) i pięknej twórczości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że się podoba no i z wygranej oczywiście też ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Dziękuję za udział w zabawie DeaArt - ujęłaś moje serce Gdynianki cudnym scrapem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Gdynię ;o) Szczególnie Skwer Kościuszki ma w sobie "TO COŚ", choć szczerze przyznam wersja bez tego szarego wielkiego "klocka" - Sea Towers bardziej mi się podobała ;o)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Świetny pomysł z tym jajem! :-) Rewelacyjny scrap! Głos oddany! :-)

    OdpowiedzUsuń