czwartek, 21 listopada 2013

Zielony GRUDNIOWNIK z choinką

Witajcie,
w tym tygodniu na blogu SZMEKa wraz z dziewczynami z DT inspirujemy GRUDNIOWNIKAMI.
Dziś ja pokazuję mój GRUDNIOWNIK.
Może nie jest on zbyt piękny, okazały ... ale jest mój :o)
W zeszłym roku miałam dobre zamiary aby stworzyć taki grudniowy pamiętnik. 
Skończyło się na okładce i pustych kartkach.
W tym roku stworzyłam album na bazie kopert kwadratowych połączonych kółkami.
Mam nadzieję, że uda mi się zapełnić wszystkie 31 kopertowych stron z całego albumu,
a  i większość kopert zapełni się ciekawymi pamiątkami :)
Okładka w tonacji zielonej z piękną tekturkową choinką dostępną w sklepie SZMEKa.
Wewnątrz strony delikatnie ozdobione - reszta zapełni się sama ;o) 
 
W pracy użyłam m.in. materiałów ze sklepu scrap.com.pl

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny! Życzę Ci wytrwałości przy jego zapełnianiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper, to dopiero kawał roboty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to nie jest okazał mi się bardzo podoba. Gratuluję pomysłowości!!!

    OdpowiedzUsuń