środa, 12 lutego 2014

Time for LOVE ...


Na dzisiejszą inspirację u SZMEKa przygotowałam 
czarno - białą walentynkę z bordowymi akcentami.

Do akcji wkroczyły papiery UHK z kolekcji  



więc nie mogło ich zabraknąć w mojej pracy.

Ja w swojej pracy zastosowałam je trochę inaczej niż dotychczas. 

Wypełniłam nimi środek kwiatka i dodatkowo pojawiły się przy sznureczku.

W obu przypadkach poodcinałam druciki, aby łatwiej można było umieścić je 
w odpowiednich miejscach.

Doskonałym dodatkiem jest taśma WASHI z napisem LOVE 
- dostępna w SZMEKowym sklepie.

Piękne piórka wycięłam najnowszym wykrojnikiem JOYa dostępnym 
w STREFIE NA ZAMÓWIENIE.





  Niektóre materiały pochodzą lub są dostępne również w sklepie scrap.com.pl
Karteczkę zgłaszam  na wyzwanie scrap.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz