wtorek, 2 maja 2017

Pamiątki Pierwszej Komunii Świętej - z taśmą czy bez? ...

Witajcie,
u mnie sezon na prace komunijne w pełni,
więc na moją dzisiejszą inspirację na blogu od A do Zet 
przygotowałam prace w tej właśnie tematyce.
W tym tygodniu pracujemy z taśmami WASHI.
Osobiście bardzo lubię z nimi pracować.
Są idealne np. do wykończenia brzegów okładek przepiśników, notesów, albumów.
Świetnie wypełniają tło pracy.
Są fajnym "łącznikiem" np. dwóch różnych papierów na kartkach 
i mają pewnie jeszcze mnóstwo innych zastosowań.
Dzisiaj chciałam zaprezentować dwie kartki komunijne.
Kartki są niemalże identyczne.
Na obu króluje taka sama tekturka komunijna firmy egoCRAFT,
z dodatkiem kilku różyczek WOC i perełek.
Obie mają ramki wykonane z kropeczek perełek w płynie NUVO.
Jedyną różnicą jest to, że na jednej umieściłam taśmę WASHI, 
druga jest bez tego dodatku.
Która Wam się bardziej podoba?
Z taśmą czy bez?




W swojej pracy wykorzystałam następujące produkty ze sklepu:
Pozdrawiam twórczo
miesz-Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz