sobota, 3 marca 2018

Kartka okolicznościowa i digi stempel za FREE ...

Witajcie,
 Dziś zapraszam Was na bloga egoCRAFT.pl, gdzie przygotowałam digistemple z napisami.
Napisy uniwersalne na dowolne kartki okolicznościowe.

Na pracy wygląda tak:


Tu poniżej jest do pobrania za darmo.
Częstujcie się:




W komentarzach podeślijcie linki do Waszych prac. 
Z miłą chęcią zajrzę do Was by zobaczyć co ładnego stworzyliście z tym właśnie stempelkiem.

Poniżej moja kartka:








W swoich pracach użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:


Kartkę wykonałam wg mapki i zgłaszam ją na wyzwanie:
Pozdrawiam twórczo

2 komentarze:

  1. Strasznie mi się podoba ta interpretacja mapki! Świetny układ wyszedł w takiej mniejszej skali i super są te beżo-brązy, piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna estetyczna praca . Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Zielone Koty.

    OdpowiedzUsuń