wtorek, 23 lipca 2013

Rewolucje na blogu i zaproszenia ...

Jak pewnie zauważyliście wygląd mojego bloga się zmienił.
Długo nosiłam się z tym zamiarem, ale jakoś brakowało mi czasu, 
a jak już był czas to brakowało pomysłu co i jak zrobić.
Założenia były takie by blog był czysty, przejrzysty, prosty ... 
Mam nadzieję, że taki jest ;o)
A jak Wam się podoba?

Jakiś czas temu robiłam zaproszenia na chrzest pewnej Ślicznotki ;o)
Całość wykonana z papierów Galerii Papieru - Jutrzenka
Papiery idealne są na tego typu prace. 
W ruch poszedł kolor różowy i brzoskwiniowy.
Do tuszowania tradycyjnie użyłam tuszy latarniowych ze sklepu scrap.com.pl
Uroczystość była w czerwcu, ale dziś dopiero je pokazuję.

UWAGA - dużo zdjęć ;o)

Wersja brzoskwiniowa:




Wersja różowa:

A tu wszystkie razem: 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz