środa, 28 marca 2012

Finał ZIELONEJ WYMIANKI ...

Jakiś czas temu brałam udział w zielonej wymiance u Majaleny
Moją wymiankową parą była Magdalena :o)
Przesyłka z opóźnieniem w końcu dotarła :o)
Ale ... warto było czekać :o)

Zobaczcie sami:

BRELOK - przecudny :o) Normalnie się w nim zakochałam ;o)
I cała reszta przecudnych przedmiotów :o)

Mam nadzieję, że to co ja wysłałam też sprawiło radość taką jak mi otrzymana paczuszka :o)
A to co ja wysłałam prezentowało się tak:
 
 

Dziękuję organizatorce za organizację wymianki 
i mojej wymiankowej parze za prezenty :o)

1 komentarz:

  1. Droga miesz-Anko, bardzo się ciesze, że prezenty przypadły Ci do gustu, to dla mnie najważniejsze. Dobrze, ze już dotarło, bo żyłam w stresie i martwiłam się, czy przesyłka gdzieś się pechowo nie zapodziała... Dziękuję za wymiankę, polecam się na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń