poniedziałek, 9 kwietnia 2012

WYMIANKA WIELKANOCNA u Honki i u Cohenny ...

Jakiś czas temu brałam udział w dwóch wymiankach Wielkanocnych.

Pierwsza u Honki.

Ja swoją paczuszką obdarowałam JOLĘ takimi oto cudami:

A takie oto CUDAKI dostałam od Diana Art

Czekoladowy zając niestety nie przetrwał wycieczki z Pocztą ale i tak został pochłonięty ;o)

Drugą wymiankę zorganizowała Cohena ...

Moją wymiankową parą była JUSTYNA od której otrzymałam taką oto paczuszkę ;o)
 
 

A tutaj to co ode mnie powędrowało do mojej wymiankowej pary :o)

Swoim wymiankowym koleżankom dziękuję za otrzymane prezenty, 
mam nadzieję, że moje również sprawiły radość,
A organizatorkom dziękuję za zorganizowanie wymianki :o)

1 komentarz:

  1. Śliczne prezenty :) Zarówno te które przygotowałaś jak i te co dostałaś. Dzięki śliczne za fajną zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń