niedziela, 27 maja 2012

Pozlotowe tworzenie ...

W dniu wczorajszym byłam w Cieszynie na zlocie :o)
Bardzo fajne spotkanie, ale o nim powstanie osobny post ;o)
Zakupiłam tam m.in. 
cudowne papierki  firmy Asica-scrap, 
które miały tam swoją premierę.


Nie mogłam się im oprzeć 
i w dniu dzisiejszym 4 całe arkusze 
przerobiłam na kartki ;o) 

Zostały jedynie skrawki papierów, 
ale są one tak cudowne, 
że z pewnością pojawią się jeszcze w moich pracach, 
ponieważ szkoda mi ich wyrzucić ;o)

Oto co sTworzyłam :

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. Ale wspaniała produkcja. Śliczne kartki :-) niesamowicie się cieszę, że papierki przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne!!!!cieszę się,że się podobają :)no i do zobaczenia ,bo mam Twoje nozyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace z przepięknych papierów.
    Ale poszalałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Papierki tak kusiły, że nie mogłam się im oprzeć ;o) sama praca z nimi to czysta przyjemność :o) jeszcze dwa arkusze zostały, więc na pewno odpowiednio je potraktuję i przerobię na karteczki :o) Asica a po nożyczki ... na pewno się kiedyś zgłoszę ;o)

    OdpowiedzUsuń