niedziela, 15 września 2013

Zielona karteczka ślubna z ptaszkami ...

Witajcie w niedzielny słoneczny ranek :o)
Dzisiaj chciałam pokazać Wam kartkę ślubną w zielonych kolorach.
Bazą są papiery kapuśniaczek ciemny zielony i jasny zielony kapuśniaczek pastele.
Kartka jest potargana, przestrzenna - całe mnóstwo kosteczek 3D.
W centralnym miejscu obok kwiatka "własnołapkowego" 
pojawił się serduszkowy zielony guzik.
Początkowo te guziki serduszka oczami wyobraźni "widziałam" 
tylko na kartkach dziecięcych, ale jak widać na ślubne wyTwory również się nadają :o)
W pracy nie mogło zabraknąć sznurka, który ostatnio pojawia się u mnie wszędzie.
Nie mogło zabraknąć również perełek samoprzylepnych - widzieliście te nowe w sklepie SZMEKa? Dostępne są w trzech rozmiarach: 3mm, 4mm i 6mm.


 
 
Kartkę zgłaszam na wyzwanie na strychu
 
W pracy użyłam również materiałów ze sklepu scrap.com.pl

2 komentarze:

  1. Ooo, nie poznaję koleżanki :) Ciemne kolory się wkradły?? I jak pięknie podkreślają te delikatne odcienie :) I dobrze widzę primowe listeczki? Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze widzisz - to te listeczki :) a kolory hmmm... ostatnio jakoś takie ciemniejsze mi w ręce wpadają ;)

      Usuń