piątek, 5 sierpnia 2016

Kartka z uroczą Młodą Parą ...

Witajcie, 
dziś rusza kolejne wyzwanie na blogu Paper Passion.
Wyzwanie prościutkie i milutkie ;o)
A jakie? Po szczegóły zapraszam <<< TU >>>
A tu moja praca inspiracyjna. 
Ślubna kartka z wizerunkiem uroczej Młodej Pary 
Jakiś czas temu miałam okazję uczestniczyć 
w warsztatach z kolorowania kredkami akwarelowymi właśnie u Weroniki. 
Polecam tą Mistrzynię Kolorowania :o) 
Potrafi zarazić swoją pasją ;o)
A tu moje pierwsze kroczki w kolorowaniu 
- pomijam moje dzieciństwo z kredkami  
oraz dotychczasowe potworzaste kolorowanki, 
które niejednokrotnie prezentowałam na moich pracach na blogu ;o)
Przepraszam, że musieliście to oglądać ;o) 
Obiecuję, że takie potworki się już u mnie nie pojawią ;o)
Chyba zaczęłam pojmować jak powinno się korzystać z kredek ;o)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz