piątek, 24 maja 2013

Mediowa Kartka dla Mamy ...

Pierwsza tak mediowa karteczka w moim wykonaniu :o)
Po pokazie mediowym Ayeedy na II Południowym Zlocie Scrapowym w Cieszynie postanowiłam sprawdzić czy to co tak fajnie wyglądało - czyli mazanie, babranie, psikanie, cieniowanie itp. - sprawi mi tyle radości co innym, którzy spróbowali swoich sił w zabawie z mediami.
Wcześniej zakupiłam białą pastą modelującą.
Karteczkę podaruję mojej mamie na Dzień Matki :o)

Zrobiłam własne mgiełki - barwnik do jajek + perfect pearls ze sklepu scrap.com.pl
Maskę wykonałam wg "przepisu" Pinezki.
I zabrałam się do ciaprania ;o)

A oto efekt końcowy:
 
 
 
 
 
 
  

2 komentarze:

  1. Świetna kartka!
    Piękne przyjście zieleni na turkus

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Aż się nie chce wierzyć, że to pierwsza. Pięknie Ci wyszły przejścia kolorów. Mam nadzieję, że to nie ostatnia taka mediowa :)

    OdpowiedzUsuń