poniedziałek, 20 maja 2013

Moje zaproszenie ślubne ...

To, że ostatnio tak mało udzielam się na blogu to nie znaczy, 
że nic nie tworzę - wręcz przeciwnie.
Tworzę dużo i nie mam czasu na publikowanie wszystkiego ... niestety ...

Jakiś czas temu udało mi się wygrać wyzwanie Artimeno.

Kilka dni temu byłam tam na "gościnnych występach" - TU możecie o tym poczytać ;)

A za wygrany bon zakupiłam m.in. tusz i puder do embossingu. 
No i zaczynam zabawę z embossingiem ;o)
Moje pierwsze starcie z tą techniką widać na pracy, 
którą przygotowałam jako inspirację do wyzwania #13 na blogu Artimeno
którego tematem jest ZAPROSZENIE ŚLUBNE.

Embossing wyszedł jak wyszedł - do ideału na pewno sporo mu brakuje, 
ale efekt mi się podoba :o)
Baa ... skromna dziś nie będę ;o) cała praca mi się podoba :o)
Tak będą wyglądały kiedyś moje zaproszenia ślubne ;o) 
A Wam jak się podoba?

 

W pracy wykorzystałam materiały ze sklepu SZMEKa:
- element papierowy serwetka
- element papierowy ramka  

Tekturka młodej pary pochodzi z craftfunu.

Do tuszowania tradycyjnie już użyłam tuszy ze sklepu scrap.com.pl

2 komentarze:

  1. Śliczny komplet! Jeszcze z embossingiem nie miałam przyjemności się poznać, więc znawcą nie jestem i mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka cudna, a szczególnie dopracowane detale, co widac na zbliżeniach dopiero:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń