niedziela, 26 maja 2013

No i w końcu wymęczyłam to LO ...

Dwa dni siedziałam nad scrapem. Kombinowałam, wymyślałam, 
aż w końcu udało się  :o)
Praca troszeczkę mediowa. 
Bazą są papierki 13arts, napisy również z tego samego miejsca.
Maska - kratka mojego cięcia, 
i popsikana mgiełkami (również moja mieszanina)
Kwiatuszki niebieskie kiedyś były białymi kwiatkami (ze sklepu 13arts). 
Psiknęłam je mgiełką i pokryłam szklanymi kulkami.
Napis tekturkowy najpierw pokryłam białym gesso, 
a następnie nałożyłam cracle.
Tasiemka, z której zrobiłam kokardkę również była w innym kolorze, 
ale od czego są mgiełki.
Brzegi zdjęcia wystrzępiłam nożyczkami i skalpelem - efekt lepszy niż w photoshopie ;o)

Dobra koniec pisania ;o) Zobaczcie sami  co wymęczyłam ;o)
UWAGA - dużo zdjęć ;o)

 
 
 
 
 
 
 

 
 

Pracę zgłaszam na wyzwania:
- 13arts - maska - jest, wiatrak - jest, praca wykonana według mapki:
- studio75 - forma LO - jest, materiał - jest (gaza, koronka, tasiemka), kwiatki - są

Tuszowałam jak zwykle tuszami ze  sklepu scrap.com.pl

4 komentarze:

  1. Świetne LO. Bardzo podoba mi się kolorystyka i dodatki. Dziękuję za udział w zabawie 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wygląda na wymęczone... wręcz powiedziałaby jest takie swobodne, fajna kolorystyka i kompozycja. Dziękuje za udział w wyzwaniu 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :) Mgiełki wyszły rasowo :) A papiery z 13@rts są idealne do tego scrapa :)

    OdpowiedzUsuń