sobota, 25 stycznia 2014

Czarno biały scrap ...

Dawno nie sprawiło mi tyle radości zrobienie scrapa. 
Mimo, że kolory monotonne ale bawiłam się świetnie ;o)
Tekturka dziewczynka i stempel serduszko pochodzą ze sklepu CraftyMoly
Praca zawiera odpowiednie odcienie (czarno-białe szarości), ma odbite w sumie 4 stemple, są i produkty ze sklepu więc zgłaszam ją do wyzwania w CraftyMoly.

Moje LO to lift genialnego scrapa Ayeedy - nie mam się co równać, no ale ...  próbowałam ;o)
Gdzieniegdzie psiknięte mgiełką perłową bezbarwną 13arts
Zgłaszam więc i moją pracę do wyzwania Scrapgangu.

A przy okazji praca wędruje na ekspresowe wyzwanie Rapakivi
Elementy z wykreślanki to m.in. warstwy, perełki, tusz, media, sznurek ...

 Tuszowałam tuszami ze sklepu scrap.com.pl

9 komentarzy:

  1. Super! Praca do zliftowania wcale łatwa nie była ale rezultat jest świetny i te spokojne kolory bardzo tutaj pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym powiedziała spokojne - nie monotonne ,w dodatku właśnie takie lubie najbardziej.Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Radość z tworzenia scrapów jest wielka! tym bardziej że to piękna pamiątka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszło!
    pozdrawiam Rysa-dt scrapgang

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten scrap!
    Dziękuję za wspólne liftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny! Piękny!
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ! widać ile pracy w nią włożyłaś a efekt poraża - gratulacje !

    OdpowiedzUsuń