wtorek, 21 stycznia 2014

Dwie karteczki na chrzest ...

W łapki wpadły mi nowiutkie papiery UHK Pastele - są przepiękne :)
Idealne na dziecięce prace, ale nie tylko.
Dzisiaj pokazuję dwie karteczki na chrzest - dla chłopca i dziewczynki.
Obrazki znalezione gdzieś w sieci. Niestety nie mam ich źródła :( 
Po przeinstalowaniu komputera obrazki i ich źródło zniknęły z mojego komputera. Fajnie, że miałam kilka wydrukowanych :o) 
Jakby ktoś znał źródło to proszę o linka ;o)
Brzegi pocieniowałam tuszami ze sklepu scrap.com.pl

6 komentarzy:

  1. Piękne kartki! A papiery wspaniałe! Też poluję na nie :) Szybko Ci się udało je zdobyć, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papierki polecam bo są cudowne :) Sklep SZMEKa jest w moim mieście i mają możliwość odbioru osobistego ;)

      Usuń
  2. Cudne karteczki . Ja mam dziewczynkę jak by co . Szukam tez chłopca :(

    OdpowiedzUsuń
  3. też proszę o źródło :)

    OdpowiedzUsuń