czwartek, 23 stycznia 2014

Walentynkowy HOLMES in LOVE

Dziś jest mój dzień inspiracji u SZMEKa.
 Wiem, że do Walentynek jeszcze trochę czasu, ale w łapki wpadła mi 
najnowsza kolekcja papierów UHK HOLMES in LOVE 
i jakoś nie mogłam się powstrzymać,
 aby nie 'przerobić' ich na kartki dla zakochanych.
Bardzo fajnym dopełnieniem do wszystkich karteczek poniżej są 
zawieszki CHARMS, które w tym tygodniu w sklepie SZMEKowym 
możecie nabyć w niższych cenach, ponieważ są one PRODUKTAMI TYGODNIA.

UWAGA - dużo zdjęć ;o)
Brzegi pocieniowałam tuszami ze sklepu scrap.com.pl

4 komentarze:

  1. Piękne kartki, świetnie wykorzystałaś Holmesa! (A skoro już o nazwisku mowa, to w tytule posta jest literówka ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups... nie zauważyłam tej literówki ;) dziękuję za zwrócenie uwagi. Już ją poprawiłam ;)

      Usuń
  2. Przepiękne prace, genialnie wykorzystane papierki i dodatki :) trybiki genialne... :)))

    OdpowiedzUsuń