piątek, 25 stycznia 2013

Expresowo "za pięć dwunasta" ...

Tak szybko jeszcze niczego nie udało mi się zrobić ;o)
Dla mnie to coś nowego, bo zazwyczaj "trochę" siedzę nad pracami,
 więc zgłaszam ramkę na wyzwanie scrapki.pl

Przed chwilką znalazłam ciekawe wyzwanie na blogu Craft4you

Należało wykonać ramkę nawiązującą do noworocznego postanowienia. 

Moim głównym postanowieniem 
na cały ten rok i nie tylko, bo na resztę życia też,
 jest po prostu bycie szczęśliwą. 

A co mi daje największe szczęście?

Taki jeden mój kochany "bebok" ;o)

Zdjęcie robione na szybko przy sztucznym świetle 
- czyli w takich warunkach 
w jakich nie potrafię zrobić dobrego zdjęcia, 
no ale co zrobić jak się robi pracę 
na wyzwanie "za pięć dwunasta" ;o)

Koniczynka poszkliwiona Medium szkliwiące Glossy Accents.
Napisy potuszowane tuszem ze sklepu scrap.com

1 komentarz: