poniedziałek, 7 stycznia 2013

Powitalnie na Nowy Rok ...

Witam wszystkich bardzo cieplutko w tym Nowym Roku :o)

Dziś będzie zanudzanie ;o) czyli taka moja paplanina ...

Wiele osób wraz z początkiem roku 
robi podsumowanie całego zeszłego roku. 

 Robię to i ja ;o) 

U mnie w 2012 roku działo się i to bardzo dużo. 
Były to przede wszystkim bardzo duże zmiany 
w moim życiu osobistym. 
Praktycznie wszystko się pozmieniało wraz z początkiem roku. 
Ale już wtedy wiedziałam, a teraz również to widzę, 
że to doprowadzi tylko do tego, 
że będę szczęśliwa i to tak na prawdę :o) 
I tak właśnie jest :o) 
JESTEM SZCZĘŚLIWA :o)
Przekonałam się 
kto jest moim prawdziwym przyjacielem, znajomym, 
a kto tylko uważał się za taką osobę i sprawiał wrażenie, 
że ja też tak myślałam... 

Ale nie o tym będę tu nudzić i marudzić ;o)

Teraz tak trochę twórczo, ale w skrócie, 
bo wszystko, albo prawie wszystko pojawiało się 
na bieżąco na moim blogu.

STYCZEŃ - wystartował blog Silesian Craft, gdzie do dziś jestem członkiem DT

LUTY - pierwszy albumik, pierwsze zabawy z masą solną, pierwsze w życiu warsztaty u asicy.p i pierwsze w życiu LO, trochę ciekawych wymianek z fajnymi osóbkami,

MARZEC - spotkanie bardzo fajnych babek z forum Silesian Craft w Bielsku,

KWIECIEŃ - pierwsze ATC,

MAJ - otwarcie firmy SZMEK,  Zlot w Cieszynie - pierwszy i mam nadzieję nie ostatni ;o)

CZERWIEC - pierwsze kartki sztalugowe,

LIPIEC - pierwsze wyróżnienie w wyzwaniu i wygrana, spotkanie bardzo fajnych babek z forum Silesian Craft w Rybniku,

SIERPIEŃ - przeprowadzka SZMEKa, pierwszy exploding box,

WRZESIEŃ - pierwsze maszynowe przeszycia na kartkach, spotkanie bardzo fajnych babek z forum Silesian Craft w Rybniku, 

PAŹDZIERNIK - startuje blog firmowy SZMEKa, bardzo twórczy miesiąc patrząc na ilość postów, zostałam wyszpiegowana przez szpiega ze scrap.com.pl, pierwsze digi stempelki za free od SZMEKa, startuje produkcja kartek świątecznych,

LISTOPAD - sezon kartek świątecznych w pełni - zamówienie za zamówieniem,

GRUDZIEŃ - zostałam junior adminem Skrapujących Polek, moje kartki zostały wyróżnione, Jarmark Bożonarodzeniowy w Rybniku - szczegóły u SZMEKa ;o)

Końcówka zeszłego roku, a szczególnie sam grudzień 
był bardzo intensywny. 
Jak widać po wpisach na blogu, na które po prostu 
często brakowało czasu. 
Co nie znaczy, że przez ten czas nie tworzyłam - wręcz przeciwnie.
Był to okres wyjątkowo twórczy.
Powstało bardzo dużo przeróżnych wytworów, 
większość z nich została upamiętniona na fotkach, 
które jeszcze są na karcie aparatu, 
ale powstało też sporo takich, 
które zaraz po zrobieniu szły w świat 
i ślad po nich zaginął, 
gdyż często brakowało czasu 
na sfotografowanie tego co powstało ;o)

Na pewno o czymś ważnym jeszcze zapomniałam 
w podsumowaniu, 
ale w roku ubiegłym na prawdę bardzo dużo się działo :o)

A w Nowy 2013 Rok wkraczam z:
- kochaną osóbką, która od jakiegoś czasu 
łokciami rozpycha się w moim serduchu - KOCHAM :*, 
- garstką prawdziwych przyjaciół - bo nie liczy się ilość a "jakość",
- głową pełną pomysłów i mam nadzieję 
skutecznym realizowaniem ich,
- chęcią próbowania czegoś nowego - bo ja co chwilę 
znajdę sobie coś nowego do tworzenia, 
ale i tak wierna jestem kartkowaniu ;o)
 
 WSZYSTKIM NA TEN NOWY 2013 ROK ŻYCZĘ
ZDRÓWKA, SZCZĘŚCIA, MIŁOŚCI, RADOŚCI 
I GŁOWY PEŁNEJ TWÓRCZYCH POMYSŁÓW :o)
 
Sorki za zanudzanie 
i tym którzy to dotrwali dziękuję za wytrwałość ;o)

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię czytać takie podsumowania, przedstawiłaś je w ciekawej formie - miesiąc po miesiącu.
    Wszystkiego najlepszego w 2013 roku!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też życzę wszystkiego najlepszego - spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń