czwartek, 31 stycznia 2013

Karteczka na walentynki ...

W Diabelskim Młynie pojawiło się  wyzwanie PASTELOVE
do którego wytyczne podała Aneta Mencfel właścicielka Studio75.

Taką oto karteczkę stworzyłam specjalnie na to wyzwanie.

 
 
 

Kartka taka nie do końca w moim stylu ... 
hmmm ... ale czy ja mam swój styl? 
Może ujmę to tak ... 
kartkę z malowaniem - chlapaniem, targaniem, gnieceniem,
aż w takiej ilości jak na załączonych zdjęciach 
robiłam po raz pierwszy. 
Jak Wam się podoba efekt mojej pracy?

Dla mnie to coś nowego, więc zgłaszam kartkę na wyzwanie scrapki.pl
 
 W pracy znalazły się materiały ze sklepu scrap.com

8 komentarzy:

  1. Efekt śliczny, podoba mi się :) kwiatki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. baaaardzo mi się podoba!!
    wszystko szycie. tektura pomazana, kwiaty, serduszko, i połączony różowy papier z tym wszystkim

    dziękuję za udział w wyzwaniu
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  3. mysle ze powinnas czesciej chlapac i mazac farba:)
    kartka udana:)
    dziekuje za udzial w wyzwaniu na DM:*
    pozdrawiam serdecznie
    Noami

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka! Cudne połączenie słodkiego różu i czerwieni z szarpaniami i bielą :) Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)
    Przy okazji - scrapki-wyzwaniowo nie są już blogiem wyzwaniowym scrapki.pl - sponsorowane jest przez 7 Dots Studio :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że karteczka się podoba :o) Przepraszam za niedopatrzenie - już zmieniłam te informacje na moim blogu na pasku bocznym ;o)

      Usuń
  5. przepiękna! urzekła mnie kolorystyka i detale!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kartka, uwielbiam tę kolorystykę ;)dziękuje za udział w pastelovym wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń