wtorek, 29 stycznia 2013

ZAPROSZENIA ŚLUBNE i dodatki ...

Z myślą o przyszłych Parach Młodych 
zabrałam się za tworzenie przykładowych zaproszeń 
na najważniejszą dla nich w życiu uroczystość. 

Chciałam aby były one delikatne, skromne a zarazem eleganckie.

Bazowałam na papierze wizytówkowym w kolorze jasnym kremowym / ecru, 
dodałam do niego biały papier perłowy - bardzo ładnie się mieni,
dobrałam odpowiednią czcionkę, która sama w sobie ładnie się prezentuje,
a całość udekorowałam wstążeczką satynową i cyrkonią.

Tym oto sposobem powstał taki oto komplecik: 
zaproszenie + winietka + zawieszka na alkohol

Zobaczcie jak się prezentuje ;o)

 
I jak Wam się podoba?

Zainteresowanych zakupem 
zapraszam do kontaktu mailowego (anzadekor@gmail.com) 
Zamówienia można również dokonać 
i na dniach będą również dostępne także w sklepie internetowym SZMEKa.

 Pracuję jeszcze nad innymi zestawami,
więc niebawem pewnie pokażę coś nowego ;o)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz